Åh.

Nu vill jag bara skriva av mej, och ni får jättegärna kalla mej töntig! :D
 
Nejmen jag gråter varje dag nästan hela tiden. Jag gråter för One Direction. För att jag älskar dessa killar så SJUKT JÄVLA MYCKET, så det är inte sant. Och dom gör så GRYMT mycket för mej varje dag, även fast jag aldrig har träffat dom. Och det värsta är, att dom vet inte ens att jag finns. Jag har drömt så mycket, om att jag gifter mej med Liam osv. som är min högsta dröm, och varje gång jag vaknar upp gråter jag floder, för det inte var verklighet. Att jag är så besatt, att jag gråter,skrattar,är så sjukt glad, mår så jävla bra och är så stark och skiter i vad folk säger är tack vare dessa killar. Utan dom hade jag ALDRIG haft det självförtrondét jag har. Jag är så jävla glad att vi började gilla dom, jag är så jävla glad för vi har biljetter till konserten och jag är så jävla glad för att vi är 5 stycken tjejer, alla har varsin favorit och för vi har 1D kvällar där vi alltid sitter och drömmer om vår framtid.
VI ska bli modeller, vi gifter oss med dom osv.
 
Och nu ska vi skapa ett band, lägga upp videos på yt och försöka uppträda så mycket som möjligt. Tack vare den skolan vi går på så kan vi faktiskt det! Och vår dröm då är att dom får syn på oss på youtube. Haha åh, om det endån kunde finnas en chans.. Vilket det KANSKE finns. I don't know, men vi hoppas som fan på det.
 

ONE DIRECTION, ONE BAND, ONE DREAM. <3
En riktning    ,       ett band   ,      en dröm. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0